Home » For you » Noutati pentru noi in 2015

Noutati pentru noi in 2015

Am primit o vacanta de sarbatori din partea medicilor si desigur, ca orice romanca adevarata ce isi iubeste tara, am hotarat sa vin in Romania si sa ma reintalnesc, pe cat imi permitea timpul si puterea fizica, cu familia si prietenii. Zis si facut. M-am bucurat enorm de mult impreuna cu voi, iar cu cei care nu m-am putut intalni, imi pare rau; insa va promit ca la urmatoarea vacanta ne vom vedea si mai multi.

Nu doresc insa sa scriu prea multe despre cat de bine m-am simtit (mai mult despre asta intr-un post urmator) ci despre un lucru pe care voi, prietenii mei, mi l-ati spus aproape toti, dar fara sa stiti unul de celalalt. Astfel am aflat ca ideea mea cu blogul a fost una destul de stralucita ( wow Alida, ai scris cateva ceva despre tine pe internet. Brilliant idea…) si multi m-ati intrebat de ce nu am scris mai des; altii m-ati intrebat de ce nu acopar o gama mai larga de subiecte; iar o prietena mi-a spus ca de fiecare data cand postam ceva, deveneam subiectul preferat de discutie al intregii ei facultati.

In primul rand, nu am scris mai des deoarece nici nu tare ma simteam in stare sa scriu. Medicamentele care le primeam (pe unele le mai primesc) si efectul lor nu ma tare lasau sa fac altceva in afara de a dormi si a varsa, de cele mai multe ori.

In al doilea rand, nu mi se parea ca aveam ceva interesant de spus. Nu mi-o luati in nume de rau, dar nu cred ca v-ar place sa auziti toata ziua buna ziua despre ace, sange, chimioterapii si medici.

Si in al treilea rand imi gasesc propriile scrieri relativ anoste, sarcastice putin si neinteresante. Desigur, ca orice prieteni buni voi veti spune ca nu e adevarat si ca merita sa scriu, etc. Si stiti ce? Aveti dreptate.

Voi toti, prietenii mei, familia mea, colegi, amici si poate pur si simplu oameni care nu m-au cunoscut niciodata, ati facut eforturi enorme pentru mine; incepand cu donarile de sange si pana la evenimentul “Alida te asteptam acasa” voi ati investit in viata mea. Ati aratat ca va pasa. Timpul pe care l-ati petrecut si energia voastra nu pot sa vi-o inapoiez. Insa pot sa va dau si eu ceva in schimbul eforturilor pe care le-ati facut; va pot darui gandurile mele, sfaturile mele, ideile mele si intelepciunea de viata pe care am acumulat-o pana acum…cea mai mare sursa fiind chiar boala cu care m-am luptat.

De aceea m-am hotarat ca incepand cu 2015 sa scriu mai des pentru voi. Nu e mult, dar e ceea ce pot sa impartasesc cu voi, cu aceasta va pot eu rasplati generozitatea. Am vazut cat de buna, dedicata si plina de compasiune poate sa fie fiinta umana asa ca eu aleg sa caut frumusetea din interiorul fiecaruia.

3 thoughts on “Noutati pentru noi in 2015

  1. Doamne,mai fata,ce mai stii sa ti alegi cuvintele.aaa si An nou fericit!! Te pup si eu si sper ca data viitoare cand vii sa ma numar printre cei cu care te vei intalni.

Leave a Reply

