Home » For you » My (first world) problems

My (first world) problems

Ma pregatesc duminica de mers la biserica. Pun pe mine haiute grosute cand are loc fenomenul catastrofal pentru orice fata/femeie/(gay man)…fermoarul nu se inchide complet. O.M.G. Exact ce imi lipsea duminica asta. De parca nu e destul ca e frig si ploios afara, ma doare piciorul de la cizme, nu pot umbla ca un om normal; acum nu mi se inchide fermoarul. Deci m-am ingrasat. Din nou.

image

Am fost extraordinar de suparata pt cateva minute, suparata pt cateva ore si mi-a trecut aproape de tot pana la sfarsitul zilei cand am realizat ca, spre deosebire de o mare parte din populatia Terrei, eu ma bucur de niste conditii foarte bune si de iubire neconditionata din partea celor dragi.
Da, da, da, spuneti voi. Iar acum urmeaza o faza despre copiii muribunzi din Africa si cate avem noi fata de ei.

Mai mult sau mai putin, da.

In primul rand, m-am putut pregati. Eu cu mana mea. Nu a trebuit sa ma ajute cineva sa ma imbrac, cum se intampla cu multi; cum s-a intamplat si cu mine pentru o mare parte din timp.
In al doilea rand, e duminica. E o zi de odihna si pot sa o petrec la biserica, alaturi de familie. (Pt cei care au o consideratie mai scazuta pt biserica si lucrurile spirituale, I don’t judge. I hope you won’t judge me either. Pana la urma, biserica e un spital pentru cei raniti, nu un muzeu pentru oamenii buni) In ciuda acestui fapt, am preferat sa imi petrec cateva ore pretioase din viata gandindu-ma si suparandu-ma pe un slit care nu se inchide de tot. Pe o bucata de metal. Pe un jumate de kilogram.
In al treilea rand, am hainute grosute. Desigur, noi, cei care avem cel putin cate un telefon destept, o tableta faina si un laptop puternic, ne bucuram toti de hainute grosute iarna si hainute subtirele vara. Eu doar spun…ca pentru altii, situatia nu e atat de roz.
E frig si e ploios afara. Number 4. Poftiiim? Asta e motiv de multumire? Pai…pentru mine este. Daca soarele ar arde acum pe cer si ar fi 30 de grade afara, doctorii m-ar cam tine inchisa in casa de tot. Razele directe ale soarelui ar agrava gvh-ul cutanat si mi-ar arde pielea. Deci da, pentru mine e multumire. In plus, prea mult soare duce la desert. Prea mult numai din lucrurile bune poate conduce la rezultate nefavorabile.
Stai asa, ca nu am terminat.
Ma doare piciorul. Bine ca am picior. Nu pot umbla ca un om normal. Bine ca pot umbla. Pana in urma cu cateva luni, ma plimbam in scaun cu rotile. M-am ingrasat? Bine ca am mancare.

Va rog sa nu credeti ca scriu lucrurile acestea in incercarea mea de a va face sa va simtiti prost, sau a spune Oh, biata Alida. Prin cate a trecut.
As vrea sa constientizati ca sunteti printre cei mai binecuvantati/norocosi (fiecaruia cum ii place sa se creada) oameni. Nu pentru ca posedati lucruri materiale, ci pentru posibilitatile nenumarate de decizie pe care le aveti. Si ce trist e cand multi aleg sa fie nervosi, suparati, nemultumiti.
Mi-ar place sa stiu ca in loc sa va plangeti de o nota mica pe care o veti lua sau de un examen picat, sa va dati seama ca sunt alte multe lucruri de care va puteti bucura. Dar daca incepeti sa fiti depresivi sau veti refuza sa va ridicati din nou in picioare, cel mai probabil acolo veti si ramane. Exact in locul unde ati cazut.

Doamnelor si domnilor, acestea au fost problemele mele…doar din ziua de duminica. De fapt, doar din dupa-amiaza zilei de duminica. Voi le aveti pe ale voastre, subsemnata le are pe ale ei, dar atitudinea noastra fata de problema nu ar schimba oare perspectiva? Daca tot suntem – noi, oamenii – in vesnica noastra cautare a fericirii, de ce sa nu incercam sa scotocim, in primul rand, undeva in adancul fiintei noastre pana vom gasi ceva numit…recunostinta?

2 thoughts on “My (first world) problems

  1. Sincer ești un exemplu pentru oricare dintre noi, adolescenți, tineri, Adulți și pentru asta te felicit și îți doresc tot binele din lume pentru că îl meriți cu adevărat. Te pup

Leave a Reply

