Home » Uncategorized » Pentru DUPA ziua indragostitilor

Pentru DUPA ziua indragostitilor

Zilele trecute rasfoiam “foile” si pozele anului trecut. Am gasit niste poze de ziua indragostitilor din 2014. Eram cheala de tot…nici macar urme de sprancene nu aveam, ce sa mai zic de par. Si totusi, tin minte ca m-am simtit extraordinar de bine. Am primit o ciocolata mare de la Jeff de Bruges si o geanta rosie superba. Am mancat la un restaurant special numit camera 613 din Spitalul Saint Antoine. A fost una dintre cele mai bune zile din anul trecut.
De data asta am primit bilete la Opera Bastille (poate voi scrie si despre asta. A fost prea fain sa nu va povestesc), ciocolata Jeff de Bruges enorma si o bratara. Si din nou a fost o zi superba…in 2015.
S-au schimbat atat de multe lucruri intr-un an. Nu doar ca incepe si mie sa imi creasca parul si mi-am schimbat ochelarii, dar nu mai sunt bolnava! Si nici nu pot sa exprim cat sunt de recunoscatoare ca nu mai sunt bolnava. Nu imi dau seama daca m-am schimbat mult, am ramas la fel sau doar am devenit mai puternica. Realizez doar ca…nu mai stau in spital, nu mai am ace peste tot in mine, nu mai sunt conectata la perfuzii si aparate tot timpul si pot sa merg! Pot sa ies, sa vizitez, sa vorbesc…sa ma bucur de tot.
Poate veti fi de acord cu mine sau nu, insa eu nu sunt fana Valentine’s Day. Pur si simplu cred ca daca iubesti pe cineva, nu ai nevoie de  o zi speciala sa ii spui ca il/o iubesti sau sa ii faci mici atentii speciale. Cred ca ar trebui sa ii faci fiecare zi speciala si nu neaparat cu mari cadouri sau mai stiu eu ce. Tin minte ca Paul Washer vorbea cu niste barbati despre cat de mult isi iubesc ei sotiile si spuneau “eu pentru sotia mea as traversa Muntii Anzi in chiloti” la care Paul raspunde “Foarte bine! Dar ai spala vasele in locul ei?”
Stiu ca va agitati/v-ati agitat pentru ziua de 14 februarie sa va iasa lucrurile special. Insa lucrul mai important decat asta e sa continuati; sa continuati cu atentiile si cel mai important, cu iubirea. Nu trebuie sa traversati muntii sau sa coborati luna de pe cer, dar nu ar fi rau deloc sa aveti grija de persoana pe care o iubiti in fiecare zi, nu doar in 14. Sa spalati vasele in locul ei(daca sunteti barbati) sau sa nu il cicaliti cand vine obosit de la servici si doar sta pe canapea(daca sunteti femei). Sa incercati sa faceti fiecare zi speciala pentru cel de care sunteti indragostiti; cuvinte frumoase si de admiratie – dar adevarate – gesturi mici, dar importante.
Ce se intampla DUPA ziua indragostitilor? Continui de unde ai lasat in 13? Te indrepti inapoi spre rutina? Poate; rutina nu e neaparat un lucru rau. La fel cum nu e rau sa mai condimentezi lucrurile din cand in cand.
Iubeste in fiecare zi…si daca ai o Valentina/un Valentin si daca nu. Iubeste si daca nu exista sansa sa fii iubit inapoi. Poate ziua de sambata a devenit extra comercializata. Iubirea de o zi facuta trend. Insa esenta ramane iubirea. Sfantul Valentin a fost un martir. A trecut prin inchisori, a fost batut, dar a avut puterea sa ierte, sa treaca mai departe. De fapt, se spune ca in timpul cat a fost inchis, a vindecat-o pe fiica temnicerului sau. Poate 14 februarie trece, Valentin e ingropat in catacombe de unde a fost mutat prin bisericile Europei, dar tu? Tu vei continua sa duci esenta acestei zile mai departe sau te vei multumi cu buchetul de flori si ciocolata? As vrea sa am acea putere de iertare; as vrea sa pot iubi si eu cum au iubit martirii. As vrea ca in inima mea sa am mereu dragoste adevarata pentru cei din jurul meu si nu numai.
Voi? Voi ce vreti pentru inima voastra?

Posté avec WordPress pour Android

Leave a Reply

