Home » Friends » Scrisoare catre mama

Scrisoare catre mama

Mama – substantiv. Cineva care te iubeste neconditionat pana la ultima suflare.
Nu stiu sincer cum as putea inchide in cuvinte iubirea mamei mele pentru mine. M-am gandit toata saptamana si mi-e atat de greu sa imi gasesc cuvintele. Mama mea a fost alaturi de mine si m-a protejat de dinainte ca eu sa stiu de propria-mi existenta. Apoi m-a hranit, m-a schimbat, m-a iubit neconditionat din prima clipa a vietii pana in ziua de azi. M-a tinut de mana cand am facut primul pas si m-a tinut de mana si in prima zi de scoala.20140505_145110 A stat langa mine si m-a ajutat la matematica pe cand eu eram varza la orice legat de cifre. Ma lasa sa stau pana noaptea tarziu sa ma joc Sims, dar si sa citesc carti. S-a enervat pe mine cand am venit tarziu acasa si nu am anuntat-o deoarece isi facuse griji enorme. Desi cariera ei consta in a-i educa pe oamenii care vor forma societatea de maine, mereu a stiut sa imi dea lectiile de viata importante. Asa ca, daca eu voi ajunge sa fiu jumatate din femeia care e mama mea, voi stii ca am reusit.
Cand m-am imbolnavit, si-a lasat deoaprte serviciul si a venit pentru a avea grija de mine. Aparent, viata nu vine cu un manual de instructiuni, ci cu o mamica. Daca nu ar fi ele, noi copiii nu am fi stiut sa ne pansam singuri ranile dupa ce am cazut cu bicicleta. Daca nu ar fi mamicile, cine le-ar spune doctorilor sa insiste, ca nu au dreptate, sa incerce si altceva pentru a isi salva copilul?
Personal, cred ca mama si dragostea unei mame e cel mai apropiat lucru de magie pe care il avem. As avea atatea ganduri sa mai scriu, dar parca nu pot inchide un cuvinte tot ce inseamna mama.

Te iubesc mamiIMAG2281

Leave a Reply

