Home » Friends » Scrisoare pentru colegii mei juristi

Scrisoare pentru colegii mei juristi

Dragii mei colegi,

Ma pregatesc de cateva luni sa va scriu ceva si pana acum nu am avut indrazneala de a adresa cateva cuvinte. Insa terminati, sunteti absolventi iar eu sunt cum nu se poate mai mandra de voi.

Tin minte foarte clar primul curs de TGD, cand inca nimeni nu tare cunostea pe nimeni si eram parca toti pierduti intr-o mare necunoscuta. Azi nu mai e cazul. De azi incolo sunteti absoleventi ai Facultatii de Drept Babes Boylai.

Doar voi stiti ce inseamna asta, cate nopti nedormite aveti la activ si cate vor mai veni inca; doar voi stiti de cate ori v-ati simtit lipsiti de putere si obositi abia asteptand sa se termine si acel ultim examen sau sa o scoateti la capat cu acea ultima restanta.

Si cand totul pare ca se apropie de final, intrati intr-o alta etapa a vietii voastre de care sunt sigura ca toti profesorii s-au asigurat sa va fie macar un pic frica. Toata lumea v-a spus ca de fapt, acum incepe viata reala si studentia a fost o joaca de copii in comparatie cu ce veti intalni in cazurile reale. Si probabil asa si este.

Insa voi sa nu uitati un lucru: de persoana voastra va depinde libertatea unui om, copilaria unui infant, jusitie pentru cel furat, intelegere pentru doi soti sau proprietatea de-o viata a unui batran. De azi inainte, voi sunteti responsabili de asta. Si pe cat de mare e presiunea asezata pe umerii vostri, pe atat de sigura sunt eu ca veti face o treaba excelenta.

Nu mai sunteti simpli studenti la drept, ci juristi. Legea e a voastra. ati studiat-o, iar acum e timpul sa o aplicati. Si indiferent cat de puternic va vor atrage banii, puterea sau alte lucruri ce vin odata cu o astfel de pozitie,nu uitati sa fiti oameni.

Va imbratisez pe toti si mi-as dori sa fiu impreuna cu voi. Mult succes in continuare!

One thought on “Scrisoare pentru colegii mei juristi

  1. Alida draga! Azi dupa ce am iesit de la prezentarea licentei eram impreuna cu o colega cautand umbra si ne-am adus aminte de tine. I-am spus ca o sa caut noutati pe blogul tau cand ajung acasa. Ne gandim la tine, mai des decat crezi. Iti multumim ca scrii!🙂
    Te imbratisez puternic si ma rog!

Leave a Reply

